به نام ایزد یکتا

آلفاادورتایزینگ

آلفاادورتایزینگ

برای چه افرادی مناسب است و چه مزایایی دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مطلب به آن‌ها پاسخ دهیم. پس اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید و می‌خواهید با بازاریابی تبلیغات کلیکی آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

در دنیای امروز با توجه به نقش مهمی که اینترنت در بازاریابی ایفا می‌کند،

هر کسب‌وکاری با حضور آنلاین قصد دارد تأثیر دیجیتالی خود را افزایش دهد. در محیط کسب‌وکارهای آنلاین این موتورهای جستجو هستند که تعیین می‌کنند کدام فروشگاه در رتبه اول قرار دارد.

در این میان برخی از کسب‌وکارها برای پیشرفت خود هزینه پرداخت می‌کنند

و بدین ترتیب در نتایج جستجو رتبه بالاتری را کسب می‌نمایند. این پرداخت‌های انجام شده توسط کسب‌وکارها برای بازاریابی خود را بازاریابی کلیکی می‌نامند.

پرداخت به ازای هر کلیک است و به همین دلیل این نوع تبلیغات کلیکی نامیده می‌شود؛

به عنوان مثال تبلیغات گوگل ادز هم از نوع تبلیغات کلیکی به حساب می‌آید که مخاطب

با کلیک بر روی لینک شما یک هزینه برای شما انداخته و از حساب شما مقداری کسر می‌شود.

ممکن است اگر شما آشنایی با حوزه دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید،

واژه‌ای مثل با هم یکی نیست و به لحاظ معنایی با هم تفاوت دارند که

در مطلبی جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

تبلیغات کلیکی آلفاادورتایزینگ

این جایگاه و قرارگیری در ابتدای صفحه نتایج، همان چیزی است

که اغلب کسب‌وکارها به دنبال آن هستند. اما تنها کسانی که هزینه

بیشتری صرف کنند در آن جایگاه قرار می‌گیرند. در واقع موتورهای جستجو

با قرار دادن این صفحات در اولین و آخرین قسمت‌های صفحه نتایج، شرایطی

را فراهم می‌کنند که کاربران روی آن سایت‌ها بیشتر کلیک کنند. کسب‌وکارها نیز

برای جلب مشتری

برای جلب مشتری بیشتر همیشه تمایل دارند وب سایت‌هایشان را در

کانون توجه بگذارند و رتبه بالایی را در نتایج جستجو داشته باشند.

اکنون که با بازاریابی کلیکی آشنا شده‌اید ممکن است تصور کنید

که این نوع بازاریابی کلیکی فقط برای مشاغل بزرگ و شرکت‌هایی

با سرمایه چند میلیون دلاری مناسب است. اما نکته جالبی که وجود دارد این است

که مشاغلی با بودجه تبلیغاتی بیشتر هیچ مانعی برای مشاغل کوچک‌تر نمی‌شوند.

مشاغلی که می‌توانند به خوبی حوزه خود را به دست بگیرند و یک محصول یا

دراخر

خدمات منحصر به فرد و خاص را ارائه دهند، می‌توانند با بودجه محدودتری از تبلیغات پشتیبانی شده استفاده نمایند.

اما مشاغل و کسب‌وکار‌ها تنها گروهی نیستند که می‌توانند از بازاریابی کلیکی استفاده کنند.

بسیاری از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مدارس فنی هم می‌توانند برای بهبود بازاریابی مجموعه خود،

برای لیست‌های تبلیغاتی اقدام کنند. علاوه‌بر این کسانی که خدمات تخصصی مثل کلینیک‌

های پزشکی یا دندانپزشکی یا متخصصان تغذیه و … ارائه می‌دهند، پس از آن می‌توانند

از بازاریابی تبلیغات کلیکی استفاده کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *