به نام ایزد یکتا

آلفاادورتایزینگ

آلفاادورتایزینگ

شاید شما هم مثل هزاران نفر دیگر از انبوه پیام‌هایی که روزانه دریافت می‌کنید،

خسته شده باشید و وقتی اسم تبلیغات پیامکی به گوشتان بخورد، این روش

تبلیغاتی را بسیار کم اثر و پیش‌پاافتاده تصور کنید. البته حق هم دارید چون

همه کسب‌وکارها به‌درستی از این روش استفاده نمی‌کنند و همین باعث شده

بیشتر از آن که به تبلیغ محصول یا خدماتشان بپردازند، برای افراد مزاحمت ایجاد کنند.

با تمام این تفاسیر شاید بپرسید:

“آیا با وجود روش‌های به‌روز آنلاین، هنوز هم این نوع تبلیغات

برای کسب‌وکار شما جواب می‌دهد یا خیر؟”

در این مقاله به جواب این سوال می‌رسید.

علت اینکه این روش گاهی آزاردهنده و بی‌اثر جلوه می‌کند این است

که ما روزانه پیامک‌های زیادی را دریافت می‌کنیم و از جاهایی

این پیام‌ها برای ما ارسال می‌شود که تمایلی به دریافت آن نداریم و اجازه ارسال پیامک را به آن‌ها نداده‌ایم؛ بنابراین باید به‌درستی از این ابزار استفاده کنیم تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

طبق آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد و همین امر امکان قرار دادن لینک وب‌سایت‌ها را در پیامک افزایش داده است. همچنین باعث ارتباط مشتری با سایر کانال‌های ارتباطی شما می‌شود. از آنجایی که افراد دائماً تلفن‌های همراه خود را در دست دارند، ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک آسان است؛ بنابراین اگر می‌خواهید رشد مداوم در کسب‌وکار خود را حفظ کنید، بسیار مهم است که در مورد بهترین شیوه‌های تبلیغات پیامکی نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

تبلیغات اس ام اسی، سریع‌ترین راه برای جلب نظر مخاطبانی است که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند. می‌توانید در عرض چند دقیقه با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی، به گروهی فعال از افراد دسترسی پیدا کنید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این افراد پیامتان را بخوانند و به CTA شما عمل کنند.

تبلیغات پیامکی آلفاادورتایزینگ