به نام ایزد یکتا

آلفاادورتایزینگ

آلفاادورتایزینگ

یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد.

این روش یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای دیجیتال می باشد.

گوگل با استفاده از پلتفرم های خود بالقوه ترین مشتریان

سمت شما سرازیر می کند. گوگل اد Google Ads

یکی از بزرگترین پلتفرم های تبلیغات گوگل است که

بیشترین درآمد گوگل نیز از همین بستر می باشد

معرفی گوگل ادز (گوگل ادوردز )

گوگل ادز یکی از خدمات شرکت است که به عنوان پلتفرمی جهت تبلیغ آنلاین

در فضای اینترنت از آن استفاده می‌شود. از گذشته تا کنون بسیاری از افرادی

که در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، در سراسر جهان از این روش

برای تبلیغاتشان استفاده می‌کنند. تقریباً می‌توان گفت موفقیت در گوگل به

طور عمده به ادز بستگی دارد. ادز به شما این امکان را می‌دهد

تا محصولات و خدمات‌تان را در اختیار مخاطبین مورد علاقه‌تان قرار دهید.

برای از این طریق، می‌توان از دو روش مختلف استفاده کرد:

· تبلیغ در شبکه جست‌وجوی (Search Ads)

· تبلیغ نمایشی (Display Ads)

تبلیغ در شبکه جست‌وجوی به نوعی همان تبلیغ کلیکی است. به این معنا که تبلیغ‌کننده

با در نظر گرفتن بودجه‌ای برای هزینه به ازای هر کلیک، کلمات کلیدی مرتبط با

کسب‌وکارش را تعیین می‌کند، تا توسط ابزار سرچ به کاربران پیشنهاد داده شود.

به زبان ساده شما مبلغی را به می‌دهید تا هر زمان که کاربری در مورد

محصول یا خدمات مرتبط با کسب‌وکار شما جست‌وجو کرد، سایت شما را نشان دهد.

این هزینه برای جایگاه شما نیست. چرا که شما را در صفحه اول قرار می‌دهد؛

اما به ازای هر کلیک کاربر و انجام عملیاتی مانند خرید، مقدار هزینه مشخصی می‌پردازید.

اغلب افراد زمانی که می‌خواهند چیزی را در گوگل جست‌وجو کنند

از لینک های واقع در صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل استفاده می‌کنند؛

بنابراین گوگل سایت شما را به ازای هزینه‌ای که پرداخته اید در

مدت زمانی که می‌خواهید در صفحه اول نمایش می‌دهد.

مزایای تبلیغ در گوگل چیست؟

شاید تاکنون این سوال برای شما پس آمده باشد که

مزیت های تبلیغ در گوگل چیست

 و چرا باید از آن استفاده کرد. در این قسمت با

مزیت های تبلیغات در گوگل بیشتر آشنا شوید:

·جذب مخاطبان هدف بیشتر

· صرفه جویی در هزینبا ادز

تا به حال با کاربرانی که خود را طرفدار و متعهد به

برندهای خاصی مانند اپل یا نایکی می‌دانند

برخورد داشته‌اید؟ این دستاوردی است

افزایش آگاهی از برند یا برای یک کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد! شاخص

«آگاهی از برند» نشان می‌دهد چقدر مخاطبان هدف شما با برندتان آشنا هستند

و آن را می‌شناسند. برندهایی که آگاهی از برند بالا دارند، معمولا با عنوان‌هایی مانند

«برندهای ترند» یا «برندهای محبوب» شناخته می‌شوند. این شاخص، خصوصا در

مراحل اولیه توسعه یک کسب‌وکار، در بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات به کاربران اهمیت زیادی دارد.

متدها و ابزارهای متنوعی برای افزایش آگاهی از برند وجود دارد؛ از کارآمدترین آنها می‌توان

کلیکی یا ادز (Google Ads) اشاره کرد. بهترین کمپین تبلیغاتی که در ادز برای افزایش آگاهی ا

می‌توانید استفاده کنید، کمپین‌هایی است که به منظور ارتباط

مخاطبان با برند

ساخته می‌شوند و اصطلاحا  نام دارند. هدف این کمپین‌ها ایجاد آگاهی

و ارتباط مثبت مخاطبان با کسب‌وکار، محصولات و خدمات آن

و در نهایت افزایش آگاهی از برند است.

تبلیغات گوگل چیست؟ آلفاادورتایزینگ