به نام ایزد یکتا

آلفاادورتایزینگ

آلفاادورتایزینگ

در کمپین‌های ریتارگتینگ، بر خلاف کمپین‌های بنری عادی، تبلیغات

شما تنها به کاربرانی نمایش داده می‌شود که حداقل یک بار وارد

وب‌سایت شما شده‌اند و احتمالاً به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند بوده‌اند.

این کاربران در فرآیند انتخاب محصول جهت خرید، به طور متوسط دو تا

سه هفته به جستجو و مقایسه می‌پردازند؛ به خصوص زمانی که کالاها

و خدمات شما میانگین قیمت بالاتری دارند، مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد

تا افراد

تا افراد خرید خود را نهایی کنند. یکتانت با نمایش تبلیغات شما در این

فاصله، برند شما را پیوسته به آنها یادآوری می‌کند که موجب افزایش آگاهی

مشتریان از برند شما و افزایش اعتماد آنها می‌شود. همچنین در صورتی

که تبلیغات ریتارگتینگ با یک پیشنهاد لحظه آخری همراه شود که کاربر را تحریک

به اقدام سریع کند، شانس خرید کاربر از وب‌سایت

شما تا هفت برابر افزایش پیدا می‌کند

به همین ریتارگتینگ

به همین دلیل است که ریتارگتینگ از تأثیرگذارترین و بهینه‌ترین

روش‌های تبلیغات آنلاین است و در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات، بیش‌ترین

اثربخشی را در افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI) دارد.

برخلاف آرزوی بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، فرایند جلب نظر یک مشتری و متقاعد

کردن او به خرید، کار چندان آسانی نیست. در دنیای ایده‌آل، کاربری که برای اولین

بار وارد وب‌سایت شما می‌شود، بعد از گشت‌و‌گذار در صفحات مختلف،

به محصولات و خدمات شما علاقمند می‌شود، با کمی بالا و پایین کردن و

خواندن

خواندن نظرات و احیاناً گفتگو با پشتیبانی وب‌سایت شما، بعد از چند دقیقه ثبت سفارش می‌کند، در چشم به هم زدنی راهی درگاه پرداخت می‌شود و در نهایت، راضی از خرید خود وب‌سایت شما را ترک می‌کند. اما همان‌طور که می‌دانید، در دنیای واقعی این داستان متفاوت است و فرآیند خرید مشتری، خطی و پیوسته نیست.

در اینفوگرافیک بالا به طور خلاصه توضیح دادیم که ریتارگتینگ چگونه کار می‌کند:

زمانی که یک مشتری بالقوه وارد وب‌سایت شما می‌شود، یک کوکی (cookie) در مرورگر او ذخیره می‌شود. این کوکی در دامنه ذخیره شده و موجب می‌شود که یکتانت بتواند

این مشتری را به محض ورود به هر یک از وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌اش

شناسایی کند و تبلیغی مختص وی و با توجه به محصول یا خدمتی که در وب‌سایت شما دیده به او نمایش دهد

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟