بازاریابی اصولی چیست؟
بازاریابی اصولی یا بازاریابی حرفهای به مجموعه روشها، استراتژیها و فعالیتهایی اطلاق میشود که به منظور جذب و حفظ مشتریان، ارتقای فروش و رشد سازمان صورت میگیرد. این نوع بازاریابی بر اساس تحلیل دقیق بازار، شناخت مشتریان، ویرایش محصول یا خدمات، قیمتگذاری مناسب، انتخاب کانالهای توزیع موثر، و ارتباط برقرار کردن با مشتریان، انجام میشود. […]
ادمین شبکه اجتماعی کیست؟
در شبکههای اجتماعی، مفهوم “ادمین” به مدیران و مدیران سیستم ارشد اشاره دارد. ادمینها مسئولیت نظارت و مدیریت شبکه اجتماعی را بر عهده دارند. آنها معمولاً مجوزها و امتیازات ویژهای دارند که به آنها اجازه میدهد کاربران را مدیریت کنند، محتوا را حذف یا تغییر دهند، قوانین و مقررات را اعمال کنند و در صورت […]
تبلیغات اجتماعی چیست؟
تبلیغات اجتماعی یا تبلیغات اجتماعی معمولاً به تبلیغاتی اشاره دارد که هدف آن تغییر نگرشها ، رفتارها و عملکردهای اجتماعی افراد است. اهداف اصلی تبلیغات اجتماعی عبارتند از افزایش آگاهی افراد درباره یک مسئله خاص، تشویق به اقدام در جهت تغییر رفتار، ارتقاء سلامت عمومی و بهبود کیفیت زندگی جامعه. در زیر به برخی ویژگیها […]
تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟
در کمپینهای ریتارگتینگ، بر خلاف کمپینهای بنری عادی، تبلیغات شما تنها به کاربرانی نمایش داده میشود که حداقل یک بار وارد وبسایت شما شدهاند و احتمالاً به محصولات و خدمات شما علاقهمند بودهاند. این کاربران در فرآیند انتخاب محصول جهت خرید، به طور متوسط دو تا سه هفته به جستجو و مقایسه میپردازند؛ به خصوص […]
تبلیغات کلیکی چیست؟
یعنی پرداخت به ازای هر کلیک است و به همین دلیل این نوع تبلیغات کلیکی نامیده میشود؛ به عنوان مثال تبلیغات گوگل ادز هم از نوع تبلیغات کلیکی به حساب میآید که مخاطب با کلیک بر روی لینک شما یک هزینه برای شما انداخته و از حساب شما مقداری کسر میشود. ممکن است اگر شما […]
تبلیغات همسان چیست؟
همسان به تجربه میدانیم که در نخستین بازدید از یک وبسایت، بنرهای تبلیغاتی بیشترین شانس دیدهشدن را دارند. چون ما به عنوان بازدیدکننده، پس از چند مرتبه بازدید (مثلاً از یک سایت خبری) به تدریج با محل قرار گرفتن تبلیغات آشنا میشویم و ناخودآگاه، هنگام مشاهدهی مطالب، بخشی از تصویر را که به تبلیغ اختصاص […]
تبلیغات فضای چیست؟
تبلیغات فضای مجازی برای رسیدن به فروش بیشتر امری اثبات شده برای اکثر کسب و کارهای آنلاین است. تبلیغات می تواند نقش بسیار عالی در افزایش فروش محصولات و یا خدمات و در دراز مدت زمینه ساز برندسازی موثر باشد. این روش تبلیغاتی غیر از تاثیرگذاری بروی رشد فروش تاثیر بسزایی در برندسازی نیز دارد. […]
تبلیغات جهانی چیست؟
اصولا تمام شرکت ها و کمپانی ها در آغاز راه به دنبال جذب مخاطب از محیط اطراف خود بوده اند. به طور نمونه یک کارخانه تولید نوشابه ابتدا محصولات خود را در شهر و کشور خود ارائه می نماید و پس از آن به فکر صادرات محصول و توسعه کسب و کار می افتد. تبلیغات […]
تبلیغات در گوگل چیست؟
یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد. این روش یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای دیجیتال می باشد. گوگل با استفاده از پلتفرم های خود بالقوه ترین مشتریان سمت شما سرازیر می کند. گوگل اد Google Ads یکی از بزرگترین پلتفرم های تبلیغات گوگل است […]
تبلیغات در تئاتر چیست؟
قبل از هر توضیحی باید نکته مهمی را درمورداین تبلیغات برایتان شرح دهیم. اصطلاح تبلیغاتی میگویند که در سالنهای مخصوص نمایش تئاتر یا فیلم پخش میشوند. در زبان فارسی این دسته از تبلیغات به تبلیغات در تئاتر ترجمه شدهاند اما در باطن، هویت یکسانی با همان تبلیغات در سالنهای تئاتر دارند.حال، به سراغ تعریف تبلیغات […]